گوشی X8

2 روزی هست که گوشیمو عوض کردم . گوشی دوست داشتنی قدیمی خودم یعنی a1200 رو فروختم و بعد از ۲ سال یک گوشی لینوکسی دیگر به نام Xperia سری X8 رو خریدم . خیلی ازش راضی هستم و فکر کنم یه چند سالی داشته باشم . از اونجا که زیاد اهل عوض کردن گوشی نیستم و خوره گوشی نیستم این می تونه یه چند سالی پیشم باشه فقط و فقط به خاطر لینوکسی بودنش و قیمت مناسبش . ۲۴۰ هزارتومان

رم ۲ گیگ بایتی و دوربین ۳.۲ مگاپیکسل و cpu 600MHZ

OS linux

درباره فرهاد فرامرزی
سلام به همه ی دوستان عزیز اسم من فرهاد فرامرزی هست که در دنیای مجازی به تیتان معروف هستم . من متولد ۴ شهریور 1364 هستم و ساکن تهران . چندین سال هست که لینوکس کار می کنم اولین توزیعی که کار کردم ردهت 9 هست که هنوز cd شو دارم و به عنوان یادگاری کنار کامپیوتر خودم گذاشتمش . بعد فدورا رو شروع کردم و تا سری ۲ اومدم ولی بعد از لینوکس رو گذاشتم کنار و بعد از ۱ سال دوباره پا به عرضه لینوکس گذاشتم و مندرایو و اوبونتو رو امتحان کردم . بعد هم دوباره به فدورای خودم برگشتم . خیلی دوستش دارم . بعضی موقع ها دوستم بهش حسودیش می شه ( خنده ) خودم سعی می کنم اطلاعاتم رو زیاد کنم . یادتون باشه من خودم رو تازه کار می کنم . و دوست دارم که همه از این اطلاعات من استفاده کنن اگه قابل بدونن . برای همین این وبلاگ رو درست کردم تا همه استفاده کنن

7 Responses to گوشی X8

  1. کیانا says:

    سلام x8 بهتر است یاx10minipro

  2. کیانا says:

    سلام می خواستم بپرسم گوشی x8 بهتر است یا x10minipro

  3. برای من که قیمتش زیاد مناسب نیست

    با تشکر

  4. دستتون درد نکنه
    منتظر پست بعدی تون هستم

  5. مبارکه! ایشالله به پای هم پیر بشین… 🙂
    یه خورده بیشتر راجع به سیستم عاملش توضیح می دادی! فقط لینوکس!!!!

بیان دیدگاه