جشن فدورا 2010 به بهانه ی FOSS

سلام

تصویری از جشن فدورا در یونان

داشتم توی سیاره ی فدورا می گشتم که به پستی برخورد کردم که خیلی جالب بود . تیم یونانی فدورا به بهانه ی سمینار FOSS در یکی از دانشگاه ها یک فستیوال از فدورا رو به نمایش گذاشته که دیدن تصاویر این جشن خالی از لطف نیست .

این تیم حدود 300 عدد سی دی فدورا ۱۳ ( البته فدورا ۱۳ آلفا به همراه سی دی های نسخه ی بازی فدورا که به Fedora SPIN معروف هستند ) رو در اختیار افراد گذاشتند .

برای دیدن تصاویر بیشتر از جشن می تونین روی بیشتر بخوانید کلیک کنید و روی لینک کلیک کنید .

کاش ما هم در ایران جشنی برای فدورا داشتیم . حیف که یک تیم منسجم نداریم .

لینک فستیوال فدورا توسط تیم فدورای یونان

درباره فرهاد فرامرزی
سلام به همه ی دوستان عزیز اسم من فرهاد فرامرزی هست که در دنیای مجازی به تیتان معروف هستم . من متولد ۴ شهریور 1364 هستم و ساکن تهران . چندین سال هست که لینوکس کار می کنم اولین توزیعی که کار کردم ردهت 9 هست که هنوز cd شو دارم و به عنوان یادگاری کنار کامپیوتر خودم گذاشتمش . بعد فدورا رو شروع کردم و تا سری ۲ اومدم ولی بعد از لینوکس رو گذاشتم کنار و بعد از ۱ سال دوباره پا به عرضه لینوکس گذاشتم و مندرایو و اوبونتو رو امتحان کردم . بعد هم دوباره به فدورای خودم برگشتم . خیلی دوستش دارم . بعضی موقع ها دوستم بهش حسودیش می شه ( خنده ) خودم سعی می کنم اطلاعاتم رو زیاد کنم . یادتون باشه من خودم رو تازه کار می کنم . و دوست دارم که همه از این اطلاعات من استفاده کنن اگه قابل بدونن . برای همین این وبلاگ رو درست کردم تا همه استفاده کنن

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

